11. 12. 

Dnes si žáci opět zkusili rozvrhnout své učivo (síly) sami. Na začátku dne jsme si řekli, co by měli do konce dne stihnout, zjistit, naučit se, zopakovat. V průběhu celého dopoledne jsme měli 2 větší "porady", kde jsme řešili s čím máme problém, co nám tolik nejde, hromadně si radili.
Během dne si měli:
  • Přečíst poslední kapitolu z knihy Jirkova zázračná medicína (oskenováno do aplikace Nearpod). 
  • Vyplnit krátký testík na vyjmenovaná slova po L (vytvořeno v aplikaci Socrative). 
  • Vypsat stránku z písanky.
  • Udělat několik cvičení z učebnice z matematiky.
  • Vypočítat 20 příkladů v aplikaci Mathboard na násobení a dělení a poslat výsledky na Disk.
  • Zjistit v učebnici a na internetu informace o novém učivu (OBJEM)
Děti si samy rozhodovaly, kdy (a kde) budou svačit, kdy (a kde) budou mít přestávku, kdy (a kde) budou pracovat. Samozřejmostí byl menší hluk po celou dobu. Ale nikomu to nevadilo. Na konci "akce" jsme zhodnotili, jak se nám pracovalo, na čem musíme ještě zamakat. Fajn den. Doporučuji každému, kdo si chce užít jiný způsob učení.

5. 12.

Naše malá matematická olympiáda. Jeden z dvojice vždy postoupil a soupeřil s dalším postupujícím.

13. 11.

Tvoří v aplikaci Book Creator vždy jedno vyjmenované slovo, k tomu obrázek, vysvětlení významu slova a slova příbuzná. Vše se vytisklo a vyvěsilo na nástěnku.

10. 11.

Seznamujeme se s novým tématem, které nás bude provázet určitě do konce tohoto školního roku. Jsou to vyjmenovaná slova. Děti vyhledávají na internetu, která vyjmenovaná slova po B existují. Kroužkují, kterým slovům rozumí a kterým ne. Vše si osvětlujeme