10. dubna
Poprvé jsme použili digitální nástěnku Padlet.com. Jedná se o jednoduchý on-line nástroj, který umožní vytvářet digitální nástěnku, kterou nasdílíte dětem na web, pošlete odkaz apod a ony mohou do aplikace vkládat obrázky, text, hyperlinky. My jsme to využili na "sklad" veškerých informací o vnitřních orgánech. Tyto informace dále zpracujeme v aplikaci Book creator.
19. března
Dnes jsme pokračovali ve zkoumání srdce v aplikaci Human body. Děti zkoumaly většinou ve skupinkách. Diskutovaly, zapisovaly.
9. března
V ČJ probíráme časování sloves. Děti si procvičovaly tento jev v aplikaci Stick around.
5. února
To učení je fakt paráda. Probíráme vyjmenovaná slova po M. Děti vyhledaly na internetu vyjmenovaná slova, zapsaly si je na papír, označily, kterým nerozumí, vyhledaly si, co daná slova znamenají, navzájem o tom diskutovaly a nakonec si vytvořily svůj didaktický materiál. Celá akce trvala cca 2 vyučovací hodiny. Když jsem se jich po zadání práce ptal, co mám dělat já, tak mi suše jeden kluk odpověděl. No tak si třeba hrajte na mobilu :-)
Když děti vedete k samostatnému uvažování, tak má učitel spoustu času na komunikaci s dětmi, na pomoc konkrétním dětem, ... no prostě paráda.
Když děti vedete k samostatnému uvažování, tak má učitel spoustu času na komunikaci s dětmi, na pomoc konkrétním dětem, ... no prostě paráda.
2. února
V ČJ probíráme skloňování podstatných jmen. V aplikaci Stick Around jsem vytvořil pracovní list, kde děti skloňují slovo HRAD. Prac. list si nasdílí na svůj disk k využití pro další práci. Každý týden budu vytvářet další slova podle vzorů podstatných jmen.
8. leden
Jak jsme reflektovali 1. pololetí
pustil jsem dětem videa, kde jsou zachyceny důležité momenty prvního pololetí
děti při tom popisovaly, jaké pocity z toho mají, co se učily a naučily
vytvářely jednoduchý přehled učiva, který by měly zvládat
pomáhaly si učebnicemi
prezentaci mi děti nasdílely na google Disk
z nasdílených informací jsem vytvořil jednu jedinou prezentaci
vložil jsem ji na třídní webové stránky
doplnil odkazy na učivo, které by jim mohlo dělat problémy